.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات مجلس دهم یک‌مرحله‌ای است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تصویب قانون جدید انتخابات مجلس دهم خبر داد و گفت: انتخابات مجلس در این قانون یک‌مرحله‌ای است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد امشب در جمع نیروهای ارزشی، ولایی و اصولگرایان گیلان با اشاره به حادثه سوءقصد به رهبر معظم انقلاب و ترور 72 تن از یاران امام (ره) در حزب جمهوری اسلامی اظهار کرد: نظام اسلامی دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشت.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با ترور تعدادی از یاران امام (ره) می‌تواند مسیر انقلاب را متوقف کند و هر تروری در راستای پیشرفت انقلاب موج ایجاد می‌کرد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان گیلان با بیان اینکه از استان گیلان نیز دو شهید عضدی و عبدالکریمی در جمع شهدای هفتم تیر بودند، یاد شهدا را گرامی داشت.

تصویب قانون جدید انتخابات مجلس دهم

وی در ادامه به برگزاری انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و یادآور شد: مجلس قانون جدید انتخابات مجلس دهم را تصویب کرد و به شورای نگهبان ابلاغ شد.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: در کمیسیون شوراها تغییراتی در قانون انتخابات مجلس ایجاد و با رأی اکثریت نمایندگان مجلس تصویب شد و احتمال دارد شورای نگهبان ایرادات جزئی بگیرد که سریعاً برطرف می‌شود.

وی درباره یکی از مواد قانون جدید انتخابات نیز گفت: در قانون جدید انتخابات مجلس دهم، انتخابات شهرستانی به صورت استانی برگزار می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخابات در قانون جدید یک‌مرحله‌ای است، یعنی اگر کسی در یک شهر کاندیدا شود با کاندیداهای استانی نیز رقابت می‌کند و کسی که بالاترین رأی را بیاورد نماینده مردم می‌شود.

وی درباره فوت نماینده در هنگام انتخابات، افزود: اگر نماینده‌ای فوت کند انتخابات در همان شهرستان برگزار می‌شود.

استیضاح فانی ناقص انجام شد

کوچکی‌نژاد درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اکثریت اصولگرایان از این استیضاح حمایت کردند اما استیضاح ناقص انجام شد.

وی با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در راه است، خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول می‌شود و مراحل را طی می‌کند این در حالی است که با نزدیک شدن به انتخابات با استیضاح وزرا از استاندار تا دیگران تهدید می‌کنند.

نفوذ باندهای حزبی و فامیلی به بخش اقتصادی گیلان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، فضای سیاسی گیلان را سخت دانست و یادآور شد: حجت‌الاسلام روحانی به شعار اعتدال عمل نکرد و باندهای حزبی و فامیلی به بخش اقتصادی استان رخنه کردند و ما نگران فساد اقتصادی گیلان هستیم.

وی در پایان از همکار نماینده خود خواست تا در سخنان خود ادب را رعایت کرده و به منتقدان دولت اهانت نکند، در غیراینصورت توسط اصولگرایان پاسخ دریافت می‌کند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 تير 1394
نه بابا، واقعا نگرانی!
من مطمئینم تو نگران منافع خودتی . احتمالا تو رو برای انتخاب مدیران بازی ندادن. چرا اون فساد و چپاول دوره احمدنژاد چیزی نمیگفتی!
مردم دیگه به عدالت شماها آشنا شدن. عدالت شما با منافع تعریف می شود!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.